billed galleri
3 deltagere
Side 1 af 1
billed galleri
er det muligt at vi kan lave også et billedgalleri i forbindelse med forum eller på en anden måde. hvis det er vil jeg nemlig gerne uploade billeder af karakterer i kampagnen.
The Glorius ST- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 778
Sv: billed galleri
det ser ud som om jeg har foregrebet mig selv. jeg er stadig igang med billed galleriet. så nu vil jeg lige poste ud til jer.
i må meget gerne skrive her hvis der er nogle bestemte NPC'er i gerne så billeder af. Ligeledes, hvis i sidder med et billede en dag og tænker "damn, det ligner john-bob lige præcis som jeg forestiller mig at han ser ud", så må i meget gerne sende det til mig sammen med navnet på den NPC i syntes at det ligner.
i må meget gerne skrive her hvis der er nogle bestemte NPC'er i gerne så billeder af. Ligeledes, hvis i sidder med et billede en dag og tænker "damn, det ligner john-bob lige præcis som jeg forestiller mig at han ser ud", så må i meget gerne sende det til mig sammen med navnet på den NPC i syntes at det ligner.
Jeg har fundet en gut, der meget godt ligner det billede jeg har af Timo
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
ligner så meget en på Mac D!
Torason- Antal indlæg : 263
Geografisk sted : I sin egen lille verden
jeg har oprettet den relevante delemappe i dropbox, hvis i gerne vil inviteres så send mig en mail hvor i anmoder om det, og skriver hvilekn mailadresse jeg skal sende inviten til.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum