Maria Asunćion's profetier
2 deltagere
Side 1 af 1
Maria Asunćion's profetier
jeg skylder jeg vidst at uploade nogle profetier som i fik af Maria.
den første profeti er skrevet på et gammelt og skrøbeligt ark papyrus som er gået i stykker flere steder. den læselige del af teksten lyder:
And the warped and cursed hand reaches to dig the demon’s heart from the earth, clutching and pulling it from the tainted soul, and guides thus the demon to do its bidding and spread its foulness to all corners. It is then that Gehenna comes upon us all.
den næste profeti er skrevet på en forbløffende let stentavle og lyder:
In the Crescent Moon does lie the Key
On the skin so pearl, on the neck of her
Shines a hope of Salvation from Darkness, perhaps
The only hope, all rests in the Last Daughter.
det er ganske tydeligt udfra de to profetiers tilstand og materiale (lertavle >< papyrus + blæk) at de er adskildt, formentlig i tid såvæl som geografi.
den sidste profeti er skrevet på en brændt lertavle og lyder:
AS THE FATHER IS DESTROYED, AND THE PRODIGALS BURIED, AND THE COUSINS ROTTED AWAY, ONE ANGEL SURVIVES TO HOLD THE LAST LIGHT OF HER TRUE CLAN, AND WHEN DARKNESS FALLS, AND BLACKNESS SNUFFS THE ANGEL’S LIGHT, SO PASSES ANOTHER BARRIER, AND THE FINAL NIGHTS DRAW EVER CLOSER.
ja den er skrevet i caps, eller jeg tror ikke enochisk operer med små og store bogstaver, men jeg gad ikke lige skrive det om.
den første profeti er skrevet på et gammelt og skrøbeligt ark papyrus som er gået i stykker flere steder. den læselige del af teksten lyder:
And the warped and cursed hand reaches to dig the demon’s heart from the earth, clutching and pulling it from the tainted soul, and guides thus the demon to do its bidding and spread its foulness to all corners. It is then that Gehenna comes upon us all.
den næste profeti er skrevet på en forbløffende let stentavle og lyder:
In the Crescent Moon does lie the Key
On the skin so pearl, on the neck of her
Shines a hope of Salvation from Darkness, perhaps
The only hope, all rests in the Last Daughter.
det er ganske tydeligt udfra de to profetiers tilstand og materiale (lertavle >< papyrus + blæk) at de er adskildt, formentlig i tid såvæl som geografi.
den sidste profeti er skrevet på en brændt lertavle og lyder:
AS THE FATHER IS DESTROYED, AND THE PRODIGALS BURIED, AND THE COUSINS ROTTED AWAY, ONE ANGEL SURVIVES TO HOLD THE LAST LIGHT OF HER TRUE CLAN, AND WHEN DARKNESS FALLS, AND BLACKNESS SNUFFS THE ANGEL’S LIGHT, SO PASSES ANOTHER BARRIER, AND THE FINAL NIGHTS DRAW EVER CLOSER.
ja den er skrevet i caps, eller jeg tror ikke enochisk operer med små og store bogstaver, men jeg gad ikke lige skrive det om.
The Glorius ST- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 778
Sv: Maria Asunćion's profetier
Hvis ikke det her er katastrofalt nok til at give et moment of truth, så ved jeg ikke hvad er... o.O
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
hvilket? den sidste profeti?
The Glorius ST- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 778
De to sidste...
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum