The DM's Minions
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Køln pagne

Go down

Køln pagne Empty Køln pagne

Indlæg  The Glorius ST 2016-02-28, 08:56

Kære alle

Nu hvor vi holder ikke fik afsluttet efterårs preludiet til Køln-pagnen, samt at vi holder en forårspause, så syntes jeg at vi skal afslutte det indledningen til spillet med en play-by-post follow-up. Dette indbærer at vi samler op på hvordan det går jeres karakterer og hvordan de ender i den situation der får dem embracet.


Jeg forestiller mig at det går noget a la dette:

Skriv en lille opsummering af hvad jeres karakterer foretager sig indtil den skæbnesvangre aften hvor de bliver bragt sammen for sidste gang i deres liv. Skriv 2 ting der lykkes for dem og 1 der går galt. Desuden forfatter jeg en mængde af små indslag i respons på dette. Jeg skriver et oplæg når jeg har formuleret det i en konkret og læsbar tekst.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Køln pagne Empty Sv: Køln pagne

Indlæg  The Glorius ST 2016-03-26, 10:55

Der hvor vi sluttede før Jul, havde i alle svaret på den tredje gåde. Dermed er spillet klar til den første spilgang hvor jeres karakterer blev Embracet.

Imellemtiden sker der dog muligvis nogle ting, som jeg tænker er nemmest gjort over forum.

Der hvor spillet sluttede sidst, havde jeres karakterer besvaret den sidste af 3 gåder, og derefter havde de sneget sig rundt i huset hvor besvarelsen fandt sted, sammen med en NPC ved navn Gustav. Desuden er jeres karakterer kommet i besiddelse af:
  • en stak breve
  • en flaske altervin
  • en kort bog med koder i


Det er op til jer hvad der skal ske med disse ting: hvad i vil gøre med dem. I må besluttet en ting som jeres karakter foretager sig i den tid, og så vil jeg poste resultatet af det i denne tråd.

I et metagame perspektiv skal vi også beslutte hvad der sker med Gustav, han er ikke med på vægtæpperne der forestiller jeres karakterer, og var heller ikke med i embrace scenariet. Betyder det at han dør? sker der noget andet? svaret er op til jer.
The Glorius ST
The Glorius ST
---> Storyteller <---
---> Storyteller

Antal indlæg : 778
Join date : 27/11/09

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum