Left 4 Dead 2
+2
Admin
Randomnegativity
6 deltagere
Side 1 af 1
Left 4 Dead 2
Nu må vi have lidt gang i forummet igen, så er der nogen der er med på at game Left 4 Dead 2 på just-play i weekenden?
Randomnegativity- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 763
Geografisk sted : Roskilde
Sv: Left 4 Dead 2
Spiller gerne warbands søndag og skal noget om aftenen lørdag, så lørdag dag?
Og indbegrebet af weekend er HAPPY TIRSDAG! ^ _ ^
Og indbegrebet af weekend er HAPPY TIRSDAG! ^ _ ^
ved ikke lige hvornår jeg skal arbejde, men skal vi ikke lige finbde ud af hvor mange der kan?
hennecke skrev:det er indbegrebet af weekenden^^ men Bastian og jeg snakkede lidt om det igår
Indbegrebet af weekend? Ouch...
Johan- Antal indlæg : 101
Oh well. Men er der nogen der er friske her lørdag eftermiddag?
Ja, klart. (Med mindre jeg har glemt et eller andet den dag.. tror jeg ikke jeg har)
Jeg er helt frisk =)
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
Nu vil jeg ikke virke pushy, men har vi et ca. tidspunkt vi mødes, eller skal vi bare satse på tilfældigvis at komme ca. samtidigt? xD
Synes at vi skal satse på at alle dukker op tilfældigt på det samme tidspunkt. Det ville være Epic^^
Men helt seriøst, så er jeg i hvert fald først lige stået op, men det kunne godt være indenfor alt for længe? Måske kl. 14?
Men helt seriøst, så er jeg i hvert fald først lige stået op, men det kunne godt være indenfor alt for længe? Måske kl. 14?
Yup... Det var faktisk ganske vellykket i alle anseender. Let's do it again some other time! =D
Jeg er frisk, så længe det ikke smadre en eksame xD
Jeg er også frisk hvis de har fået et nyt fedt spil (LÆS som ikke er left 4 dead)
L4D er fedt.. men det er det eneste man spiller når man er på den computercafé.. og må indrømme at det heller ikk er federe.. det er trods alt kun et skydespil ;).
de har desværre til gengæld ikke haft så mange andre gode spil (som man ikke selv har - fx WC 3 ^^) så lig nu gider jeg nok ikk med mindre de har fået et nyt revolutionerende strategispil eller something something..
L4D er fedt.. men det er det eneste man spiller når man er på den computercafé.. og må indrømme at det heller ikk er federe.. det er trods alt kun et skydespil ;).
de har desværre til gengæld ikke haft så mange andre gode spil (som man ikke selv har - fx WC 3 ^^) så lig nu gider jeg nok ikk med mindre de har fået et nyt revolutionerende strategispil eller something something..
sheeepii- Antal indlæg : 132
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum