Humans Versus Zombies
3 deltagere
Side 1 af 1
Humans Versus Zombies
Hey folkens, ved ikke om i har hørt om det, men der er et live scenarie her til April næste år som omhandler, ja, Mennesker mod Zombier. I kan læse mere om scenariet på deres hjemmeside www.hvzdk.dk.
Jeg skal i hvert fald med til det og hvis det fanger jeres interesse (helt ærligt, det er alle nørders våde drøm at få lov til at vise hvordan vi ville klare en Zombie Infestation) så ville det også være fedt hvis der var nogen af jer der ville med. Indtil d. 1 koster det kun 150 kr. at deltage.
Håber på at i vi joine mig i at overleve den største trussel som nogensinde er overgået Danmark, H1Z1 virussen.
Jeg skal i hvert fald med til det og hvis det fanger jeres interesse (helt ærligt, det er alle nørders våde drøm at få lov til at vise hvordan vi ville klare en Zombie Infestation) så ville det også være fedt hvis der var nogen af jer der ville med. Indtil d. 1 koster det kun 150 kr. at deltage.
Håber på at i vi joine mig i at overleve den største trussel som nogensinde er overgået Danmark, H1Z1 virussen.
Randomnegativity- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 763
Geografisk sted : Roskilde
Sv: Humans Versus Zombies
Jeg skal med!, men skaal vi ikke lige hurtigt finde ud af om vi laver en grupper eller?
Bastian gør sit bedste for at overtale mig, men jeg er ikke overbevist endnu... =P Live-rollespil er bare ikke mig...
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
Jeg regner med at skulle være med i en gruppe bestående primært af Ros folk og jeg burde kunne jer med ind i gruppen hvis i har lyst. Gruppen og ideologien bag er stadig ved at blive lavet, men man kan følge lidt med inde på Ros forum omkring holdet.
Fair nok^^ Kunne også være sjovt at have en gruppe at spille imod
Emil (Jernsax ) har snakket om, at han måske tager med. Worth a nerfshot?
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
Of course it's worth a Nerf Shot^^
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum