Næste søndag.
+3
Torason
The Glorius ST
Randomnegativity
7 deltagere
Side 22 af 36
Side 22 af 36 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36
Sv: Næste søndag.
Det skal siges, at du er vågnet op til et Boston, som pt er contested area. Både Camarilla og Sabbat folk er aktive i området, men pt er konflikten gået i en form for stilstand, og ingen af siderne har lavet noget endeligt udslag imod den anden endnu - kun domæne-afbrændinger og lignende som det værste. Boston proper er ingen-mandsland på nuværende tidsunkt.
Timo og John har som udgangspunkt forsøgt at holde sig ude af konflikten, og prøver nu, hvor træet er vokset sig stort nok til at være sikkert, at finde passage tilbage imod Europa med penge, som Timo har tjent blandt dødelige og et tilskud fra Daniel Le Roux . Daniel er dukket op herovre eftersigende efter at være blevet presset ud af Transylvanien, men hans involvment i byen ( Af hvad jeg, som Timo kan fortælle dig ) er ukendt, selvom han nok er den ældste Sabbat-ish i øjeblikket. Han har snakket om at tage syd på hvor størstedelen af hans allierede fra Transylvanien åbentbart holder til, og hvor Sabbat tilstedeværelsen er større og mindre udfordret. Alessandra har vist fundet sig tilrette blandt en gruppe religiøse nybyggere i Boston, men virker heller ikke som om hun tager en aktiv rolle i konflikten.
(Hvis du vil have noget lidt mere præcis in-side Camarilla viden, så kan du lige hive fat i mig og/eller Tom afhængigt af om du bare vil høre had jeg har fundet ud af og hvem jeg kender, eller om du selv vil stikke snuden frem i den tid du er vågen.)
Spørgsmålet er så om du vil med tilbage imod Europa med Timo og John, eller blive i Boston længere.
Timo og John har som udgangspunkt forsøgt at holde sig ude af konflikten, og prøver nu, hvor træet er vokset sig stort nok til at være sikkert, at finde passage tilbage imod Europa med penge, som Timo har tjent blandt dødelige og et tilskud fra Daniel Le Roux . Daniel er dukket op herovre eftersigende efter at være blevet presset ud af Transylvanien, men hans involvment i byen ( Af hvad jeg, som Timo kan fortælle dig ) er ukendt, selvom han nok er den ældste Sabbat-ish i øjeblikket. Han har snakket om at tage syd på hvor størstedelen af hans allierede fra Transylvanien åbentbart holder til, og hvor Sabbat tilstedeværelsen er større og mindre udfordret. Alessandra har vist fundet sig tilrette blandt en gruppe religiøse nybyggere i Boston, men virker heller ikke som om hun tager en aktiv rolle i konflikten.
(Hvis du vil have noget lidt mere præcis in-side Camarilla viden, så kan du lige hive fat i mig og/eller Tom afhængigt af om du bare vil høre had jeg har fundet ud af og hvem jeg kender, eller om du selv vil stikke snuden frem i den tid du er vågen.)
Spørgsmålet er så om du vil med tilbage imod Europa med Timo og John, eller blive i Boston længere.
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
rosa skrev:hey hennecke
ønsker du (sir philip) at tage med timotheus og john tilbage til europa (constantinopel) ved først givne lejlighed? det er også mulighed at blive i Boston, og forsøge at gøre karriere der, men det kommer nok til at koste dig dit primogensæde i længden. du kan naturligvis godt blive i amerika lidt længere, men så skal du også selv betale for et skib over. daniel leRoux og Allisandre di Medici er lige pt. ikke på vej ud af Boston med nogen grad af hast.
Europa gogo, kan ikke rigtigt overleve i amerika pt
ok. så må jeg beklageligvis meddele at sir Philip er gået ned, med sit skib.
vi finder ud af hvordan det går derfra næste spilgang.
vi finder ud af hvordan det går derfra næste spilgang.
The Glorius ST- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 778
Hva!? er Timo, Philliph og John gået ned?!
Torason- Antal indlæg : 263
Geografisk sted : I sin egen lille verden
god fuck...
New Adventures! xD
btw... I Roskilde på søndag?
helt sikkert roskilde. der er dog en komplikation. jeg SKAL spise hos mine forældre, da det er min brors fødselsdag. derfor vil jeg foreslå at vi spiller hos alex, så det tager kortest muligt tid for mig at komme frem og tilbage til aftensmad.
Fair nok... Tom, hvordan ser din lørdag ud?
well lørdag dag skal jeg ikke det store (undtaget sandsynlige tømmermænd). men om aftenen skal jeg til noget fødselsdagshalløj her i kbh.
jeg går ud fra du er ude på at planlægge, "the misadventures of the sunken kindred"? i det tilfælde står jeg til rådighed herinde i københavn.
bonus info: min bachelor mangler pt kun et billede for at være reelt færdig. !!!1111!!!!
jeg går ud fra du er ude på at planlægge, "the misadventures of the sunken kindred"? i det tilfælde står jeg til rådighed herinde i københavn.
bonus info: min bachelor mangler pt kun et billede for at være reelt færdig. !!!1111!!!!
Awesome tom! godt arbejde!
Det var præcis det jeg tænkte. =) Sig til hvor og hvornår du synes det passer ind. Jeg tænkte bare, at efter din bachelor var et udemærket udgangspunkt xD
Phillip Vil vente på bunden til alle have er tørre og derefter tage sin hævn! jeg mener... Hej...
Anyways jeg er mega game i weekenden, jeg går udfra at vi skal rulle nogle nye?
Also Supe nice Thom! er der chance for at man kan få lov at se det på et tidspunkt?
Anyways jeg er mega game i weekenden, jeg går udfra at vi skal rulle nogle nye?
Also Supe nice Thom! er der chance for at man kan få lov at se det på et tidspunkt?
du kan få det sendt med posten hvis du vil. jeg kan også godt tage et eksemplar i print med. i behøver dog ikke rulle ny karakterer med det samme. der er en fair chance for at din karakter ikke går til bunds, men flyder i land... et eller andet sted....
mht lørdag så lad os sige ikke før kl 12. kl 13 er meget fint. du skal også være meget velkomme hennecke, så kan vi finde ud at hvor timotheus og philip ender henne.
mht lørdag så lad os sige ikke før kl 12. kl 13 er meget fint. du skal også være meget velkomme hennecke, så kan vi finde ud at hvor timotheus og philip ender henne.
Burde vraggods ikke flyde i nogenlunde samme retning btw? Strømmene er jo ikke som sådan forskellige for hver enkelt kasse... Det kunne også gøre det lidt nemmere spilteknisk, måske =P
Jeg kan forestille mig at havstrømningerne, på overflade om ikke andet, har mindst et lille element af kaos, så kort appetizer til kaos!
For at systemet er kaotisk skal det opfylde følgende:
• Startpunktet i faserummet [koordinater i tid, position, hastighed, osv] har stor betydning for banens fremtid: En lille ændring i startpunktet vil gøre en stor ændring i fremtiden.
• Ligegyldigt hvor tæt to punkter på banen er, vil de skilles fra hinanden på et tidspunkt. <------ This one.
• Ligegyldigt hvor langt to punkter i faserummet er fra hinanden, vil de komme tæt på hinanden indenfor uendelig tid.
Also rubber ducks
http://en.wikipedia.org/wiki/Friendly_Floatees
http://www.thecornerreport.com/index.php?p=1925&more=1&c=1&tb=1&pb=1
http://www.bbc.co.uk/programmes/p00gbgkn <-- 3 min of awesome accent
For at systemet er kaotisk skal det opfylde følgende:
• Startpunktet i faserummet [koordinater i tid, position, hastighed, osv] har stor betydning for banens fremtid: En lille ændring i startpunktet vil gøre en stor ændring i fremtiden.
• Ligegyldigt hvor tæt to punkter på banen er, vil de skilles fra hinanden på et tidspunkt. <------ This one.
• Ligegyldigt hvor langt to punkter i faserummet er fra hinanden, vil de komme tæt på hinanden indenfor uendelig tid.
Also rubber ducks
http://en.wikipedia.org/wiki/Friendly_Floatees
http://www.thecornerreport.com/index.php?p=1925&more=1&c=1&tb=1&pb=1
http://www.bbc.co.uk/programmes/p00gbgkn <-- 3 min of awesome accent
Hvorfor det heller ikke er unormalt, at vraggods skyller op på længere strækninger af de samme strande <---------
Men der er sgu langt fra sydamerika til indien.
Men der er sgu langt fra sydamerika til indien.
Der er desværre blevet lagt planer for mig lørdag:S men vi spiller stadig søndag? (hvor?)
Hos Alex, tror jeg?
jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor kaotisk havoverfladens strømme er.
bølgerne er det formentlig, men de styrer ikke rigtigt hvor ting flyder hen. jeg kan forestille mig at det er en lille smule anderledes under en storm hvor bølgerne er enorme.
bølgerne er det formentlig, men de styrer ikke rigtigt hvor ting flyder hen. jeg kan forestille mig at det er en lille smule anderledes under en storm hvor bølgerne er enorme.
Planlægningstråden er blevet den nye spam tråd xD
jeg er ikke sikker på, jeg kommer i morgen :S sidder og læser som det er, men da jeg skal til eksamen mandag. Jeg kommer måske forbi i et par timer, men det bliver ikke meget i mit tilfælde. Men det er min sidste uge med eksamener!
Kom forbi et par timer så, bare så vi kan få afklaret hvordan tingene ser ud i byernes by. Jeg skal bruge dig xD
Side 22 af 36 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 29 ... 36
Lignende emner
» På søndag (10-10-10)
» Warbands Søndag
» Næste onsdag
» Næste spilgang
» Til næste uge - Et beer and pretsels scenarie - RISUS
» Warbands Søndag
» Næste onsdag
» Næste spilgang
» Til næste uge - Et beer and pretsels scenarie - RISUS