Næste søndag.
+3
Torason
The Glorius ST
Randomnegativity
7 deltagere
Side 25 af 36
Side 25 af 36 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30 ... 36
Sv: Næste søndag.
Spillede vi imorgen? Det synes jeg der blev snakket om sidst.
Mr. Tau- Staff super member designer V.I.P. crew moderator music man!
- Antal indlæg : 824
Udgangspunktet er hos Aske, så hvis ikke han protesterer, så er det vel der, men hvis det alligevel skulle være i KBH, så vil jeg meget gerne have det at vide inden i aften.
jeg ville fortræke hvis det ikke var hos mig
Torason- Antal indlæg : 263
Geografisk sted : I sin egen lille verden
jeg har lidt fortalt René at det er hos Aske. ellers vil jeg gerne melde alex's sted.
The Glorius ST- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 778
jeg regner med at vi gamer hos aske imorgen kl halv 1. (12.30). og hvis ikke jeg hører andet forsøger jeg så vidt muligt at møde op der.
Jeg ved at Tom ikke er til rådighed før starten af næste uge, så vi får ikke spillet igen før det, men jeg er i Roskilde i weekenden, så vi kan eventuelt samles til en kop te og en film, eller et eleer andet... Jeg har kun noget havearbejde, som jeg skal have klaret.
jeg får fri mandag kl 10 formiddag men der er afskedsfest og derefter skal jeg nok ligge i torpor i mindst 24 timer eftersom nogen har glemt at fortælle mig at fysikOL ikke inkluderer søvn medmindre man betaler for deluxe pakken. så i skal nok i regne med aT høre noget til mig før onsdag.
tilgengæld er det supersjovt og jeg har set, gjort og oplevet en hel masse sindssyge ting. jeg glæder mig til at se jer og game igen.
tilgengæld er det supersjovt og jeg har set, gjort og oplevet en hel masse sindssyge ting. jeg glæder mig til at se jer og game igen.
Jeg tager til Bornholm om en uge, og regner med at tage et par dage i sommerhus hos mine bedsteforældre i løbet af ugen, skriver når jeg ved hvilke dage
Der er rså vidt jeg kan se ikke noget planlagt, selvom det ville være oplagt at spille noget Konstantinopel imens Aske og Alex er væk... Hint, hint Tom?
jeg er frisk her de næste par dage.
Imorgen eventuelt?
imorgen og til torsdag tager jeg i sommerhus, desværre
imorgen, evt torsdag? (i overmorgen.. tror jeg, passer det? anyways så mener jeg i overmorgen.) jeg er til rådighed i alle disse dage skulle jeg mene, omend jeg er noget træt.
nej jeg har ikke fundet dit gamle skema, og jeg kan med sikkerhed sige at det ikke lader sig finde nemt, muligvis har jeg det ikke engang. muligvis dukker det op engang om lang tid, sandsynligvis når vi har givet op på at finde det.
nej jeg har ikke fundet dit gamle skema, og jeg kan med sikkerhed sige at det ikke lader sig finde nemt, muligvis har jeg det ikke engang. muligvis dukker det op engang om lang tid, sandsynligvis når vi har givet op på at finde det.
Så idag? Jeg er alene hjemme, og kan godt lægge hus til.
ok, men så skal jeg altså til roskilde. og det kan godt tage noget tid. jeg er pænt smadret oven på sidste uge. men om et par timer kan jeg nok godt være i roskilde. jeg går ud fra du referer til din mors hus?
Jeg er igang med at finde ud af hvordan det ser ud, og det er umiddelbart kun mig og Rasmus, som kan idag, men vi er til gengæld og ganske oplagte
Så du skal være velkommen til at komme til Roskilde. Så kan vi spille hvad vi nu kan finde på med så snævert fremmøde, og så ellers finde på noget andet.
Du har stadg ikke fundet din mobil, kan jeg regne ud?
Så du skal være velkommen til at komme til Roskilde. Så kan vi spille hvad vi nu kan finde på med så snævert fremmøde, og så ellers finde på noget andet.
Du har stadg ikke fundet din mobil, kan jeg regne ud?
jeg har faktisk noget vi kan spille med så snævert et fremmøde, og jeg er også villig til at tage til roskilde idag for at spille det. men jeg skal lige spise frokost først. og jeg har faktisk fundet min mobil men den er tør for strøm...
i og med vi alle 3 lyder til at være friske så vil jeg foreslå (og antage for givet) at vi spiller idag hos dig tau. jeg kommer mod roskilde så snart jeg har fået spist og modtaget en bekræftende besked på dette enten vi forum eller skype.
i og med vi alle 3 lyder til at være friske så vil jeg foreslå (og antage for givet) at vi spiller idag hos dig tau. jeg kommer mod roskilde så snart jeg har fået spist og modtaget en bekræftende besked på dette enten vi forum eller skype.
Lad os gøre det så =) Men vi er hos Rasmus i stedet, så tag derned.
ok will do. det er nemmere for mig også.
søndag er ganske fint med mig, men hvis vi spiller søndag må det gerne være lidt tidligt. (middag ish).
Side 25 af 36 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30 ... 36
Lignende emner
» På søndag (10-10-10)
» Warbands Søndag
» Næste onsdag
» Næste spilgang
» Til næste uge - Et beer and pretsels scenarie - RISUS
» Warbands Søndag
» Næste onsdag
» Næste spilgang