General House Rules* (and suggestions for GHRs*)
+4
The Glorius ST
Randomnegativity
Admin
Rasmus
8 deltagere
The DM's Minions :: Archive :: Homebrew :: House rules
Side 4 af 4
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Skal vi have et nyt sub-forum til house-rules
Sv: General House Rules* (and suggestions for GHRs*)
det kan jeg godt leve med ^^
sheeepii- Antal indlæg : 132
Fint, det er hermed en HouseRole fra nu af at hvis spilleren af en Cleric dukker op til spilgangen i balletskørt og strudelhat/hætte får han +20 til alle abilites (gælder kun så længe han har både balletskørtet og strudelhatten/hætten på)
Glæder mig til at se dig til næste scenarie Vest ^ _ ^
Glæder mig til at se dig til næste scenarie Vest ^ _ ^
Randomnegativity- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 763
Geografisk sted : Roskilde
du ved godt at jeg godt kunne finde på at gøre det ikk bastian ^^?
sheeepii- Antal indlæg : 132
I know, men ellers ville det heller ikke være sjovt^^
Men jeg holder mit ord, hvis du dukker op i Balletskørt og Strudelhætte, så får du midlertidigt +20 til alle characteristics^^
Men jeg holder mit ord, hvis du dukker op i Balletskørt og Strudelhætte, så får du midlertidigt +20 til alle characteristics^^
Randomnegativity- ---> Storyteller <---
- Antal indlæg : 763
Geografisk sted : Roskilde
Jeg synes at det lyder meget fornuftigt med det skørt! Skal vi medbringe kameraer og forevige det? =P
Og on topic: så er der mange builds inden for mange classes der kan blive "OP" det handler bare om hvorvidt man vælger at powerplaye... Hvilket jo generelt er lidt nederen. Så jeg ser ikke noget problem ved at en rogue KAN blive powerplayet meget nemt med mit forslag til TWF.
Ej heller ser jeg det som et problem at TWF måske (for det meste) bliver en anelse bedre end THF, da det mener jeg også det (for det meste) er irl... Og man har jo trods alt brugt et feat mere end THF gutten... Hvis vi snakker lavt level vil jeg da sige at det er bedre for en human Fighter at tage WF(Greatsword), Power attack, Cleave. End det er at tage TWF, WF(Shortsword), og ved ikke lige hvad jeg ville tage som det sidste... sikkert Power attack, men man rammer bare ikke lige så godt og det virker ikke helt så sejt... Så i virkeligheden ville jeg sikkert hellere tage dodge eller dash eller noget andet sjovt gejl (dodge fordi man så kan få mobility/sprint/whirlwind fx =P ) (Bare fordi det sku' da er ALT for sejt at kunne beskrive sig selv som en "tornado af stål og død" ^_^
Og on topic: så er der mange builds inden for mange classes der kan blive "OP" det handler bare om hvorvidt man vælger at powerplaye... Hvilket jo generelt er lidt nederen. Så jeg ser ikke noget problem ved at en rogue KAN blive powerplayet meget nemt med mit forslag til TWF.
Ej heller ser jeg det som et problem at TWF måske (for det meste) bliver en anelse bedre end THF, da det mener jeg også det (for det meste) er irl... Og man har jo trods alt brugt et feat mere end THF gutten... Hvis vi snakker lavt level vil jeg da sige at det er bedre for en human Fighter at tage WF(Greatsword), Power attack, Cleave. End det er at tage TWF, WF(Shortsword), og ved ikke lige hvad jeg ville tage som det sidste... sikkert Power attack, men man rammer bare ikke lige så godt og det virker ikke helt så sejt... Så i virkeligheden ville jeg sikkert hellere tage dodge eller dash eller noget andet sjovt gejl (dodge fordi man så kan få mobility/sprint/whirlwind fx =P ) (Bare fordi det sku' da er ALT for sejt at kunne beskrive sig selv som en "tornado af stål og død" ^_^
Rasmus- Antal indlæg : 72
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Dark Heresy House Rules
» The House of Dust and Ash
» The House of Dust and Ash - In Character
» Lille introduktionsscenarie - Prelude to the House of Ash and Dust
» Grim-n-Gritty Hit Point and Combat Rules
» The House of Dust and Ash
» The House of Dust and Ash - In Character
» Lille introduktionsscenarie - Prelude to the House of Ash and Dust
» Grim-n-Gritty Hit Point and Combat Rules